طراحی سایت شرکت های بازرگانی با پارس سئو

طراحی سایت شرکت های بازرگانی یکی دیگر از سایت هایی است که هر تاجری نیاز دارد تا بتواند به‌صورت انلاین با بزرگترین تاجر ها تعامل داشته باشد و جنس خود را بفروشد

شرکت های بازرگانی به صادرات و واردات کالا مشغولند و در این مسیر با شرکت های متعددی همکاری دارند. این شرکت ها باید در بازار داخلی به دنبال مشتری باشند و روابط اقتصادی خود را با کشورهای دیگر دنیا نیز حفظ کنند.

داشتن یک شبکه فروش گسترده و تعامل با بازارهای دیگر کشورها نیاز به یک فضای ارتباطی مناسب دارد. فضایی که امکان انتشار خبرها و معرفی محصولات را به شرکت بدهد و شرایط خوبی را برای ارتباط با مشتریان فراهم کند.

طراحی سایت این امکان را در اختیار شرکت ها قرار می دهد و باعث رشد و پیشرفت آن ها می گردد. در این مقاله در مورد طراحی سایت شرکت های بازرگانی صحبت می کنیم و اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیارتان قرار می دهیم.

 مزایای طراحی سایت شرکت های بازرگانی

اگر یک شرکت بازرگانی دارید و در عرصه جهانی فعالیت می کنید، باید هرچه سریع تر برای طراحی سایت اقدام نمایید. طراحی سایت باعث افزایش مشتریان داخلی شما شده و یک پل ارتباطی مهم برای تبادل با مشتریان خارجی محسوب می شود. با طراحی سایت شرکت های بازرگانی هیچ محدودیتی برای ارتباط ندارید و می توانید روابط بین‌المللی گسترده تری داشته باشید. مزایای طراحی سایت شرکت های بازرگانی عبارتند از:

تبلیغات گسترده

طراحی وب سایت به شما کمک می کند تا نام خود را در دنیای اینترنت وارد کنید و با قرار دادن اطلاعاتی چون آدرس، شماره تلفن، محصولات و ... مشتریان بیشتری را جذب نمایید. در این صورت دیگر نیاز به چاپ بروشور یا کاتالوگ های تبلیغاتی ندارید و هر زمان که بخواهید می توانید اطلاعات خود را در سایت به روز کنید.

دسترسی آسان

طراحی سایت شرکت های بازرگانی به شما کمک می کند تا محدودیت ها را پشت سر بگذارید و از همه جای ایران و حتی دیگر کشورهای دنیا مشتری داشته باشید. مشتریان به راحتی می توانند از طریق وب سایت با محصولات شما آشنا شوند و همکاری خود را آغاز نمایند.

ارائه محصولات و خدمات

طراحی سایت شرکت های بازرگانی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که محصول یا خدمات جدید خود را از طریق وب سایت به طور کامل معرفی کنید و از این طریق بازار خود را گسترش دهید.

استخدام نیرو

اگر نیاز به کارمند جدید دارید، می توانید از طریق وب سایت اطلاعیه جذب نیرو را منتشر کنید و بهترین ها را برای شرکت خود استخدام نمایید.

طراحی سایت بازرگانی

ویژگی های طراحی سایت شرکت های بازرگانی

سایت شرکت های بازرگانی مانند دیگر سایت ها طراحی می شود، اما ویژگی های خاص خود را دارد. این ویژگی ها عبارتند از:

چند زبانه بودن سایت: یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت شرکت های بازرگانی، چند زبانه بودن آن است. این ویژگی با توجه به فعالیت های بین المللی شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و جزو الویت ها محسوب می شود.

سئو و بهینه سازی سایت: بهینه سازی سایت کمک می کند تا بهتر دیده شوید. مشتریانی که از طریق اینترنت به دنبال شرکت بازرگانی هستند، در گوگل جستجوی خود را انجام می دهند.

سئو سایت باید به گونه ای انجام شود که وب سایت شما را در صفحه ابتدایی گوگل نمایش دهد تا مشتری بتواند آن را ببیند و وارد سایت شود. سایتی که سئوی خوبی نداشته باشد، کیفیت پائینی دارد و نمی تواند افزایش مشتری را به دنبال داشته باشد.

امکانات طراحی سایت شرکت های بازرگانی

سایت شرکت های بازرگانی دارای بخش های مختلفی می باشد. این بخش ها عبارتند از:

معرفی محصولات و خدمات

 

این بخش به معرفی دقیق محصولات و خدمات می پردازد و آن را به صورت دسته بندی شده به مخاطب نمایش می دهد.

درباره ما: در این بخش اطلاعاتی در مورد رزومه شرکت و فعالیت های آن قرار می گیرد.

تماس با ما: این بخش مربوط به اطلاعات تماس می باشد.

گالری تصاویر: عکس های مربوط به نمایشگاه ها و دیگر عکس های مرتبط با شرکت در این بخش قرار داده می شود.

از دیگر امکانات طراحی سایت شرکت های بازرگانی می توان به مواردی چون فرم ارتباط با مشتری، اعطای نمایندگی، امکان خرید آنلاین، پشتیبانی آنلاین، چارت سازمانی، بخش نظرات کاربران، مقالات، سوالات متداول و خبرنامه اشاره کرد.

سخن آخر

در این مقاله در مورد طراحی سایت شرکت های بازرگانی صحبت کردیم و مزیت ها، ویژگی ها و امکانات سایت های بازرگانی را معرفی نمودیم. طراحی سایت شرکت های بازرگانی هزینه چندانی برای شما ندارد،

اما یک سرمایه گذاری مفید محسوب می شود و در رشد و گسترش شرکت تأثیر زیادی دارد. از این رو، توصیه می شود اگر در زمینه صادرات و واردات فعالیت می کنید و با مشتریان خارجی و داخلی در ارتباط هستید، هرچه سریع تر برای طراحی وب سایت اقدام نمایید و کسب و کار خود را در سطح بین‌المللی معرفی کنید.